Welkom! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hesopreis - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hesopreis - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Hes

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2016 | Nederland, Assen

Hoi! Welkom op mijn reisblog, hier zal ik komende maanden verslag doen van mijn reis naar Azië en Australië! Ik vertrek morgen naar Bangkok en vlieg dan direct door naar Siem Reap. Mn backpack weegt 9 kilo, een veertje, voor de backpackkenners onders ons ;) dus hopelijk ben ik niet de helft vergeten. Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Cambodja & Australië

.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2017

Laatste weken!

18 December 2016

Fraser Island en de Gold Coast!

29 November 2016

Surfen, slangen en kangaroes!

16 November 2016

Kampot & Bangkok!

08 November 2016

Cambodjaanse bruiloft!

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 6570

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 18 Januari 2017

Cambodja & Australië

Landen bezocht: