Laatste weken op de school - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Hesopreis - WaarBenJij.nu Laatste weken op de school - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Hesopreis - WaarBenJij.nu

Laatste weken op de school

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hoi!

Officieel was vorige week mijn laatste week op de school, maar ik heb besloten om nog een week extra te blijven. Na volgend weekend ga ik reizen, ik denk richting Laos!

Afgelopen twee weken zijn er een aantal teachers weg gegaan en zijn er een aantal nieuwe bijgekomen. Paul wilde graag ik dat bij de sollicitatie gesprekken kwam zitten om de applicants te "beoordelen". Maar Paul vertelde wel dat de gesprekken meer voor de vorm waren. In cambodja kiezen ze meestal gewoon de eerste om op gesprek te komen en die nemen ze meteen aan, wat ze verder nog te zeggen hebben is niet echt relevant.

Deze week is Paul ook begonnen met het verbouwen van de beneden verdieping. Hij wil namelijk graag een guesthouse openen dus deze week hebben ze een receptie gemaakt en wat muren weggehaald. Paul vraagt mij de hele tijd om ideeën voor de inrichting omdat hij graag een "europese stijl" wil. Ik denk alleen niet dat ik helemaal de juiste persoon ben om interieur advies aan te vragen :D.

Verder ben ik dit weekend met Hok naar Trav Kot geweest. Dit is een meer waar veel locals komen om te relaxen. Hier hebben we wat in de hangmat gehangen en ik heb nog met wat kinderen gevoetbald :). Op de terugweg heb ik een stukje de moto bestuurd, dat was ook leuk om te doen. Het was wel op een rustige weg, in de stad is het verkeer echt een chaos.

Deze week is er ook een hond het hele stuk met me meegerend toen ik naar huis fietste van de school. Hij leek wel een beetje op laika, maar dan twee keer zo dun :D. Toen ik eenmaal thuis was en het hek open deed, glipte hij heel snel naar binnen en sprong uit enthousiasme in het zwembad. Pauls moeder stuurde hem uiteindelijk weg, dat was wel een beetje zielig, maar hier gaan ze heel anders met dieren om. Huisdieren kennen ze niet echt, de honden en katten lopen en liggen gewoon op straat en ze horen niet echt bij iemand.

Verder ben ik nu bijna klaar met de website. Ik heb ook nieuwe brochures gemaakt voor de school en voor de dansgroep van de school. Paul had namelijk wel brochures maar dat was een soort WordArt meets comic sans, dus verbetering was snel gemaakt :D.

Deze week is dus mn laatste week op de school, ik ben inmiddels nog steeds niet naar angkor wat geweest dus daar ga ik dit weekend heen!






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Cambodja & Australië

.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2017

Laatste weken!

18 December 2016

Fraser Island en de Gold Coast!

29 November 2016

Surfen, slangen en kangaroes!

16 November 2016

Kampot & Bangkok!

08 November 2016

Cambodjaanse bruiloft!

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6612

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 18 Januari 2017

Cambodja & Australië

Landen bezocht: